my days on tz

Jävlar vad jag inte har bloggat. Idag är jag ledig och får jobba imorgon sista dagen eftersom Jenny är på Axevalla idag. Det har bara varit roligare och roligare för varje dag som gått och jag vill nästan inte lämna alla fina hästar och människor! Premiehästarna gick bra i onsdags, men dagen efter så var lilla Manstone's stockhalt :( Han som var så duktig och gick 28,7 i kvalet hur lätt som helst hade jätteont i ena framhoven och samma knä, kunde knappt gå. Fick linfröomslag på hoven och igår var han bättre, inge ont i hoven utan bara knät. Konstigt.
Igår hade jag så jäkla kul, vill inte åka hem. Men imorgon jobbar jag och Cajsa i alla fall. Jenny ville att jag skulle jobba vecka 34, men förhoppningsvis så har jag redan jobb då. Kul att ta hand om Gunnar liksom.. :)
Nu ska vi kika på travet idag, har ju faktiskt en starthäst - Versace Boko :)
XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vadå för jobb? Roligt att du verkar trivas i alla fall, då kanske det inte är så dåligt jobb hur som helst :-) Se bara till att vara nere på Axvall nästa år... Tänk bara; These are the day of our life :-)

2010-07-25 @ 02:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0