mycket nu

Idag kändes det mycket roligare att jobba! Hade bara en fort, Paired, som gick ganska tufft på rakan. Trodde jag hade ledigt sen och tänkte köra ett varv med Cruise:an eftersom hon startar idag, men då fick jag vara med i andra heatet med en från plaststallet. Disco A.E. körde jag, samma mamma som fina Allram och Scarlet som pappa. Haha, den vill jag ha! Lite bråkig va han, men hade tydligen knappt varit inkörd när han kom till gården.. Brukade dessutom alltid fela, men idag travade han när lilla jag gasade.


Paired

Blev lite stressigt när jag kom upp igen, selade Island åt Cattis och åkte ut med Cruise:an. Fick med mig mobilen och skulle lägga ner den i skon för att inte tappa den. Gissa vad jag gjorde? Min extramobil var det dessutom. Fick inte upp den direkt och skulle ju bara köra ett varv så jag tänkte gå och hämta den sen och hoppas på att ingen körde på den. Men det gick inte så bra och vid lunch fick jag tillbaka den, krossad.. Nu har jag mammas gamla mobil.

Red Versacen efter lunch, fixade hästarna, sopade efter höningen, städade fikarummet, krattade och mäskade. Var klar strax efter fyra och det kändes ju mer än okej. Imorgon kommer det hö vid 7 och jag längtar inte. Har dessutom två premiehästar och då hinner jag ju inte köra fort med Bob.. Suck, vet inte hur det blir.

Nu ska jag kolla vidare på liven :)

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0