trötter

Igår var vi i Kista och kollade på Ecplise. Grymt bra, mycket bättre än den förra filmen! Vi käkade någon form av lunch eller middag och jag handlade ingenting. Eller jo, en mascara och en rakhyvel. Riktigt roliga saker faktiskt.

Imorse var vi uppe i hyfsad tid, körde alla hästar och var helt klara med körning och mockning klockan 12. Imorgon ska alla gå fort sen är det ju Eskilstuna på kvällen. Det hinner jag tyvärr inte med, eftersom jag ska hämta bilen imorgon :) Får dock se hingstarna på lördagen. Då ska jag ut och gasa med en i den mindre storleken också.. Hm, guess who..? :)

Nu ligger jag i soffan med täcket och är mätt efter att ha tryckt i mig en vesuvio med bea.





XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0