utselning imorrn typ

Det är så tråkigt nu på sommaren när ingen uppdaterar sin blogg. För då har jag ingenting att göra när jag väntar på att värmen och bromsarna ska försvinna ;) Vi drog en snabbis till Willys förut och handlade gottigheter eller onyttigheter, kalla det vad ni vill. Nu sitter jag med ett fint litet magont och lyssnar på Mileys nya skiva. Det är så fantastiskt bra, jag dör.

Imorgon ska jag sela ut Sharpness på Gävle eftersom Marcus typ inte vill och de andra åke till Eskilstuna på dubbeltravet. Jag får dra mig dit när jag är färdig med Sharpi. Sen är vi på Eskilstuna hela helgen, ska bli mysigt och roligt faktiskt. Det är ju trots allt en tradition som jag aldrig kommer bli för gammal för :)


Sharpness, som jag faktiskt döpt en gång i tiden.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0