vet inte hur jag ska känna

Det gick bra idag tror jag. Alla hästar fick mockat, blev körda, fick mat och blev fixade i alla fall. Synd att vissa ska vara så otrevliga bara. Jag har aldrig jobbat i nya stallet förut och hur i helvete ska jag då kunna veta hur man gör visa saker?! Och när man verkligen försöker och vill lära sig, då är det ingen som svarar. Suck.

Imorgon startar massa fina pållar på Eskils, jag har Cruise Speed ut men jag vet inte om jag följer med. Mikaela kanske får sela, annars kommer jag vara hemma mitt i natten. Kul att göra något annat på dagarna i alla fall och träffa Matilda :) Fina hästar får jag hålla på med, alla är snälla och goa. Skönt att jobba där uppe också, inte alls samma stress som där nere. Mer sammarbete, inga vattenhinkar osv.

Klarar man av måndagen klarar man väl av de andra dagarna med?

Hästarna:
Iceland
Man on the Moon
Herkules Brebro
Versace Boko
Paired
Cruise Speed
Digital Blasphemy
Manstones Classic

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0