back to normal. eller?

Vi kanske ska ta ett inlägg om det jag brukar skriva om? Mitt normala liv det vill säga. Allting känns bara så himla segt just nu. Jag trodde att jag skulle springa runt med ett stort smile på läpparna hela dagarna och vara lycklig över lite ledighet, men jag känner mig faktiskt bara trött, uttråkad och rastlös. Alltid finns det något att göra, och mitt liv har ju faktiskt inte ändrats så mycket, änåd känns det så boring.

Trött är jag också, som jag aldrig varit förut. Jag tar mig knappt upp ur sängen på morgonen och direkt när jag kommer hem så somnar jag i soffan. Kanske är det för att jag slappnar av nu? Det tror jag.

Nåväl. Idag kollade LottaBob, som hade bog precis som jag sa. Jag masserade och lasrade som en toka igår och i förgår, ändå fick jag inte bort allt själv. Så nu får vi se om det blir någe kval på onsdag, men det lutar väl åt att jag tar med honom in och rider lite så känner jag direkt hur han är. Lotta trodde i alla fall inte att det skulle vara något problem, och hon brukar ju vilja att dom ska vila och grejer så det känns bra.

Var nere i Bålsta centrum med Nathalie och kollade också, hittade en väska och en tröja. En lunch på de så var vi nöjda. Var hemma halv sju och käkade - somnade.. Nu ligger jag i alla fall i sängen och ska snart slå på FG.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0