crazy day

Finns inte ens chans att jag hinner lägga ner tid på min blogg i dessa dagar. Det enda jag kan tänka på och planerar till är STUDENTEN. TVÅ DAAAAAAR!! Så jävla sjuk.

Idag har jag i alla fall vart över allt. Bålsta och hämta hästmat och käkade, Valla och hämtade grejer till gården, Mediamarkt och Jula i Barkaby, mot Enköping och lämnade hästgrejerna. Var på ÖB och Granngården på hemvägen också. Crazy. Körde Nasse när jag kom hem och Mickas prövade att rida ett jobb på Bob. Han var wierd och hoppade bara, hoppas han skärper sig på Valla för nu anmälde jag precis till kval... Satte upp mig själv också så hoppas vi på att mina armmukler är något starkare än Mikaelas. Hahah, inget personligt :P

Perfect gick också jobb på rakbanan idag, var jättefin faktiskt, rakt och fin. Gasade satan helt plötsligt mot Bålsta, hämtade Matilda på vägen. Handlade strumpbyxor och nagellack tills på fredag. Solade och köpte thaimat. Var inte hemma förens strax innan nio, så nu är jag faktiskt ganska slut som artist.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0