den bästa dagen i mitt liv

Fy fan. Gårdagen var så jävla underbar och bra den bara kunde bli. Champagnefrukost, studentmarsch, skrik i aulan, äcklig lunch i gympasalen, fotografering, betygsutdelning, utspring och flakåkade. Ja. Jag orkar faktiskt inte förklara mer än så just nu. Men allting var så jävla perfekt och flaket var awesome, har nog aldrig haft så rolig och varit så äcklig efteråt! Fast kvällen sög. Det var länge sedan jag känt mig så ensam och övergiven.. Men jag orkar inte ens gå in på den biten.
Tack alla underbara människor som kom till mitt utspring och mottagning för att fira mig, tack MP3 för att ni gjorde min dag så jävla bäst. I LOVE U!
Tills vidare får ni nöja er med bilder som jag snott från Emily, mina kommer sen. Håll till godo.
Direkt efter utspringet
Innan klassfotot
Åååh :)


XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0