herregud

Igår jobbade jag ute på gården hela dagen. Det var lite av en hell of a day eftersom jag fick ansvaret över hela stallet där nere på eftermiddagen.. Typ 24 häst. Jag åkte inte dit för att vara någon slav och den där jävla idioten som lägger en lapp i fikarummet och drar. Förstår inte hur man orkar ha sådana där personer som jobbar..
Det gick bra i alla fall, jagade hästar i hagen, körde i spöregn + lera och var allmänt slut. 12 timmars arbetspass blev det. Men jag var inte boring för det och på kvällningen drog jag till Viksjö där det vankades lite party. Men vid tolv drog jag hem när ögonen började gå i kors. Fick sova ut lite idag i alla fall.
Nu ska vi gå ner och köra alla hästarna.
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0