inte du också :(

Mina fina gick jobb idag. Bob gick bara ett heat eftersom han ska starta på fredag. Kändes jättefin. Perfect gick med Sharpness, som hoppade två gånger i första så hon sprang en hel del själv. 31 körde jag i alla fall första. Andra vände vi upp i rättvarv och körde en 26:a.. Kändes jättefin, men hon hänger töm och skalpar sig fortfarande på höger bak. Nu känns det som om vi gjort precis allt och prövat alla skydd, skoningar osv. Ingenting fungerar. Får väl se om lilla bruttan ens kommer till start. En månad har hon på sig. Jag vill inte att hon ska försvinna från mig :(


Perfect och Sharpness - best friends

Idag var det en riktigt skön dag. Åt kinalunch med Sandra, hämtade hästmat och var allmänt lycklig över vädret och de fina hästarna. Tvättade gjorde jag också, så nu är alla täcken nästan klara. Imorgon ska vi typ till Kista för alla skulle klippa sig och sen blir det en sväng förbi Väsby och se om jag hittar några bra ridskor eller stövlar kanske? Jockeystövlar har jag funderat jättemycket på, men jag tror jag vill ha mer stöd eftersom jag får skavsår av lädrena med läderchaps. Tänk då hur det blir med stövlar. Dock väger de ingenting vilket jag behöver om jag ska rida lopp.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0