it's getting hot out here

Uppsatt som tredjehandare på en Degiorgiohäst på dam-SMuttagningen på Örpen. Kajsa Frick var andra, men hade körlöfte på en. Har jag tur får jag väl köra, förmodligen inte..

Körde fort imorse med tre stycken. Jag körde Nasse, som jag numera är second trainer på. Hon gick godkänt, blev lite väl trött och var väldigt okoncentrerad. Men men. Tog in hästarna innan vi gick upp, bromsarna var helt galna. Bob var alldeles svettig när jag tog in honom. Det spelar ingen roll hur mycket flugspray man än har, dom där galet stora bromsarna skiter i de.

Nu ska vi strax åka och käka lunch. PÅ FREDAG FÅR JAG HÄMTA MIN NYA BIL :D

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0