let perfect be perfect

Ännu en boring dag om jag ska vara ärlig.. Även fast jag har fått en hel del gjort! 7 tvättmaskiner upptvättade, vikta täcken i täckkammaren känns fint :) Bobban fick gå 6 varv på banan och kändes lugn och fin så han får följa med in i morgon och gå en värmning så ser jag hur kan känns. Perfect fick gå på bandet och fick ett nytt sommartäcke.
Ja. Typ de. Det blev en Bålstatur och inhandling av kinamat nu på kvällskvisten. Idag var Mickas klass här och imorgon kommer Mattes. Vi får väl åka rätt tidigt imorgon misstänker jag. Två kanske. Perfect ska gå vagnjobb för första gången på länge imorgon. Gode gud, låt henne slippa ha ont och skalpa sig nu.
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0