lite shopping sådär bara liksom

Idag förgyllde Matilda min dag när vi hade lite qualitytime i Kista. Men min dag började kvart över 6 imorse, brumade mot Bålsta tio i 7. Satt där på en bilverkstad i två timmar och väntade på något som skulle ta en halvtimme. Ändå så fixade de inte felet, men oljan blev i alla fall bytt..

Åkte till stallet och gjorde klart det sista. Ner till Bålsta igen och tankade medan Matilda klädde på sig och sedan hämtade jag henne. Vi åkte som sagt till Kista och handlade massa fint. Jag köpte en svart cardigan, två par örhängen från Snö med mitt presentkort, två rosettringar, en långtröja med rosett från HM, en kjol för 100 spänn från HM och en söt t-shirt från Gina. Vi dog lite i Thomas Sabo-montern, med några sådana dyrigheter blev det inte.

Efter några timmars shopping skjutsade jag hem Matilda, stannade hos henne en stund innan jag drog till stallet. Red långsamt på Perfect, lasrade henne, Bob och Pleading. Tog in den sista pållen och åkte hem. Nu sitter jag här mätt och belåten och försöker att inte äta upp all marsipan som mamma lagt upp på köksbordet..


Jag fattade inte grejen med tröjan förens nu hahah!



Fina smycken








Min fina handväska som jag köpte förra veckan.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0