nu e jag ganska trött

Hejsan halloj! Idag har det hänt ganska mycket faktiskt. Sov till strax innan 10, gick ner och fixade stallet. Eftersom min fina Perfect och fula Krattan åkte ner till ACL igår så fick småhingstarna plats på storhästgången. Så jag tömde deras boxar och sådär.
Gick upp och hämtade bilen. Sen drog vi till Bålsta. Uppdraget var att köpa godis, men affären var stängde så det blev chips och äpplen till vår femkamp på Vivo (jag vet att det heter Vi, men för mig kommer det alltid vara Vivio). Åkte vidare hem mot mig och förnyade min portabla garderob. Åt en sen lunch på pizzerian i Bro och köpte till sist det där jävla godiset på Ica.
Väl hemma tog vi in hästarna från värmen och insekterna, fixade Bas-Larres, fortfarande hemliga, present och solade en snabbis. Nu kom vi nästan precis upp och ska käka en typisk Mikaela-måltid - makaroner. Jag körde långsamt med Bob och red Nasse. Imorgon är det midsommar och det ska bli väldigt trevlans!
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0