onsdag

Imorse var vi uppe vid 6 och släppte ut djuren. När jag skulle ta ut Bob och Glide så trampade Bob på mig precis när jag skulle släppa in honom i hagen. I mina vans.. Tror ni han flyttade på sig? Jag försökte putta bort honom, men så stod han vara och vägde och rörde på huvudet så det gjorde ännu ondare. Då fick han sig en smäll med grimskaftet i huvudet och så backade han. AJ. Svinont gjorde det, halta Lotta skulle jag kunna heta nu..
Vi gick upp igen, somnade efter en stund och sov till 11, skönt! Gick ner vid halv 1 och tog in hästarna igen eftersom det skulle regna vid 2. Det gjorde det också, jordens spöregn. Nu är det sol, men det åskar ute.
Har precis gjort mig i ordning då vi ska till Kista och kolla på Eclipse. Jag, Mickas, Matte, Klara och Sofie - Mickas och Mattes moster. Madde ska också med, men hon ska inte se filmen.
Kom med på Valla gjorde jag också! Spår 10 bakom bilen kanske inte va så roligt, men men. Sen har man ju fått en lite mindre styrning också. På Gotland den 12 juli.. Ponnyfantaster borde ju veta vilket lopp som körs då..
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0