perfect, not so perfect

Oj oj. Nu var ännu en dag slut. En bra, och rolig dag. Har typ garvat hela dagen. Inte bölat en enda gång. Gratz. Nåväl. Stallet imorse, lunch i Bålsta sen hem. Satt ute och planerad midsommar med femkamp och sådär. Sen brummade vi till Barkaby, var runt på lite affärer och köpte filmer som vi ska se ikväll. En har vi redan sett, Band Slam heter den. Inte så fantastisk tycker jag, inte dålig, men ingen jag vill se igen liksom.

När vi kom hem vid typ halv sex, tog in hästarna. Sen red jag långsamt på Nasse när Klara körde Image. Nasse är en grym montéhäst! Synd att hon bara är tre år. Bob gick på bandet. Imorgon ska alla gå fort, sen blir det ett avbrott för lunch i Jakan med brudar.
Idag bestämdes det väl till hundra procent att Perfect ska betäckas och inte behöva springa mer. Ännu en av mina som åker.. Samtidigt så är jag glad för hästens skull, hennes gång håller helt enkelt inte ihop för att vara travhäst och det var jag själv som tyckte att hon inte skulle få behöva springa och skapla och ha sig mer. Gumman :(

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0