shopping igen

Idag har vi varit på shoppingtur. Även fast jag va i Kista häromdagen så hittade jag massa fint. Rosa shorts + klänning från BikBok, en till rosettring från den där smyckesaffären med miljoner saker, rosa kalender i läderimitation plus massa småsaker, bl a en klocka som låg i en liten väska som fungerade som en nyckelring. Urcool!
Klänningen, som är likadan som Mickas har, men den är så fin
och var på rea för 150 pix så jag var tvungen :)
Var en snabbis på Hööks och kollade efter skor tills imorgon, men det får bli dom jag har.. Tog in hästarna vid fem när vi kom hem, packade och fixade Bob som fick gå en halvtimme på bandet. Nu håller jag på att hungra ihjäl..
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0