ska jag vara glad eller ledsen?

Åh. Har suttit inne på fejan och gråtit. Gråtit över Nettans fina bilder som hon har lagt upp. Gråtit av lycka för att allting var så fantastiskt perfekt. Gråtit av lycka för att jag klarat av tretton långa skolår med bravur. Gråtit av sorg för att mitt liv plötsligt känns så tomt. Gråtit av sorg för att jag saknar er redan..

Jag var tvungen att sno några bilder och visa, för dom är så vackra.




emily and emily <3


Jag och Jeanette :)


Utspring och man skymtar mig vid dörren. Ska jag vara ärlig så kommer
jag knappt ihåg någonting härifrån. Adrenalinkick!


Vi på flaket


Nedanför står älskade Ann som jag inte hann krama :(

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0