aj min rygg

Den här dagen har känts sjukt lång. Efter vi hade fixat stallet och ätit lunch var jag i skolan 12-14.30. Då hoppade jag ändå över sista lektionen.. Hade redovisning och en ointressant religionslektion om att få distans till sig själv? Känns som om att man måste vara religiös när man går på dom där lektionerna..

Kom till stallet, tog in hästarna och körde jobb med Perfect tillsammans med Tyson. Dom gick bra, körde 31,5/1000 m efter jag kört i lag med Tyson 1600 m. Kändes fin, ingen drivning, hon fick bara kuta på. Fick dessutom springa med en skalpers som inte satt fast på höger bak eftersom jag inte fick av den efter första. Trött blir hon, men det ska hon bli i det läget hon är i nu. Fina pållar.

Tvättade av alla lera saker, slängde i en tvättmaskin med lite stuff hann jag med också. Nu sitter jag med ryggvärk efter jag gjort rent duschen idag haha. Klentjej.se. Nyduschad, nyäten och ensam hemma = popa hög musik. Just nu är det soundtracket till The Last Song. Inte så många bra låtar men. Tror till och med att jag ska lägga mig i sängen snart och kolla på FG.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: sarah

POPPAAAA!!!!!!!! THE LAST SONG WIIIE :D

FG = family guy har en ung väninna lärt mig :D haha x)

2010-03-30 @ 22:24:41
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0