AJJJ

Idag har jag varit hos Örjan och ryckt ut en tand. Inte roligt. Kan inte påstå att det gjorde ont, men obehagligt var det och jag höll på att svimma efteråt när jag ställde mig upp, haha!
Jag satt i väntrummet en stund innan jag brumade hem. Gick in på Pressbyrån först och köpte en Kexchoklad och en dricka. 2 timmar senare var chokladen uppäten. Gissa om jag har varit hungrig idag? Jaaaa! Men nu håller mamma på att göra mat.

När jag kom till stallet gjorde jag maten och körde fort med Perfect. Det gick inte så bra när jag skulle vissla på henne i hagen eftersom jag fått bedövning, haha! Hon var lika fin som sist, förutom att hon skalpat sig ännu mer på höger bak också. Hon blir kanon när brodden ryker sen. Tog in nästan alla hästarna själv innan jag fixade henne och åkte hem. Tog Ipren på eftermiddagen, och på hemvägen kändes det bra. Så jag åkte till Kallhäll med mamma och tvättade bilarna. Nu känns det åt helvete igen och jag vill bara dö.
Om två veckor rycker den andra tanden. AJ.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0