annorlunda elitloppstankar

Nu kom jag och tänka på en ska vi pratade om häromdagen. Snubbarna som var och letade efter mig flera gånger vid stånden där vi stod och sålde på Elitloppet. Jag fick sedan en varsin kram av dem för att de tyckte om travnetbloggen så mycket. Vart tog ni vägen? En av dom var ju riktigt snygg.. Skulle inte banga på han likzom.

Asså förlåt för min väldigt barnsliga och usla musiksmak, men jag gillar snubbens röst. Han som jag dömde ut på mtv push för tre dagar sen *vissel vissel*. Nu kommer man får höra det imorgon också :) Justin Bieber heter snubben i alla fall. Fick förresten min klänning från melba idag, visar sen.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Aja, förlåt att jag inte var en av de snygga killarna, men du har i alla fall bra musiksmak ;-)

2010-03-26 @ 01:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0