beundrare

Sitter i soffan med Klara och Mikaela. Klara är duktig och pluggar. Mikaela är mindre duktig och tittar på DH från datorn. Jag har ju i och för sig inte så mycket att komma med heller, men har inte så mycket jag kan göra liksom.
Läser igenom alla fina kommentarer jag fick på mailen när jag hade travnetbloggen. Här kommer några av de bästa:


Halloj...
Du kanske inte vet vem jag är!..men läser din blogg på travnet!...måste säga att du skriver jäkligt bra!...fortsätt med det...det behövs nya bloggare som du!...
 
Önskar dig ett Gott Nytt Trav år...
"Trummslagarn" på E-läktaren.................Glenn

Från mig: Hej!
Man tackar! Jag är ett stort fan av dig också, största stämningshöjaren!

Halloj igen....
Då får man tacka för det!....nu börjar nedräkningen till alla
storlopp m.m....Synes sista helgen i maj...och då är alla travälskare ett stort G  (Gemenskap..)
Då kallar vi till start,zum start,ala partenza,marshall call the trotters....
Sköt om dig emma.....Glenn


Hej Emma.. Alltid lika kul att läsa dina Bloggar på Travnet.se du är cool, Hälsningar Benny Christensen.

 
Hej Emma, jag läste precis din blogg. Din hittills överlägset bästa blogg, snyggt tjejen, fortsätt så!
 
Christoffer

Hej Emma ville bara säga att jag tycker du skriver jätte bra och roliga bloggar.
Läser de här från USA varje gång. Keep up the good work.
 
Henrik

Hipp hipp hurra...

Hej Emma!
Ett stort grattis på myndighetesdagen från Harleys Hörna - Travnet.se
Brukar läsa din travblogg med ett leende:-)..
Ha en trevlig födelsedag,
/Harley
Från mig: Tjena Harley!
 
Tack så hemskt mycket! Jag läser dina tips också, där har jag mycket att lära.. Antar att vi delar intressen hyfsat bra, dels travet, del motorcyklar. Jag är ingen brud som sitter och meckar dagarna i streck, men min pappa var en mycket duktig dragracing-åkare. Min låsaspappa har även en hel del blar nere i garaget. Jag har en själv också, Chevrolet Discayne, från 66 som jag ärvt av min far. Lite kuriosa ;-)
Mvh Emma.

Hej igen Emma!
Lasse Wahlberg från Sofia:-)? Han blev svensk mästare 3-4 gånger i mitten av 90-talet..
http://www.youtube.com/watch?v=bmEadckSp0MFortsätt att skriva dina finurliga bloggar, du är ovanligt klarsynt för att vara så ung:-).. 

Må bäst, 
/Harley

Det var dom bästa :) Och bilden jag fick på Lostis som fölunge också. Lite roligt att läsa kanske, vad vet jag :)

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: sarah

hahha jaa visst blire man?! :D sjukt bra! tihihi :D

2010-03-22 @ 20:36:06
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0