censur

Såg på blogg.se att det är våffeldagen imorgon. Gårdages middag och dagens lunch för min del. Jag var hemma halv 11 idag, käkade och gick ner till stallet. Gjorde maten, tog in Bobban och körde långsamt med honom för första gången på en vecka. Banan var inte jättefantastisk direkt och man såg ut som sju svåra år när man kom in, men jag gasade på med Perfect efter också. Härligt att äntligen kunna köra igen!

Fixade klart i stallet, fick kick ass-ont i tanden jag borrade upp igår, ryggproblem 3000 efter att ha kört lata Perfan och alla vet ju hur jag blir när det gör ont. Grinig.se. Så jag drog hem, tog tio Ipren och lekte med mina nya prylar och kläder som jag införskaffat mig senaste veckan.


Tårt-ljus.


Undra vem det censurerade påskägget är till?! *hm*

Tänkte börja på mitt tal idag, men jag orkar inte. Ska redovisas efter lovet så.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: sarah

i know you want me in your room ;) hahaha :D

2010-03-24 @ 21:06:32
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0