emma bilkörare

Idag efter plugget åkte jag till Bro och hämtade upp Totte. Vi åkte sedan vidare till Akalla och kollade på tonvis med bilar, jag provkörde tre stycken. Vi började på Volkswagen, men jag gillade inte någon där alls. Sen åkte vi vidare til Chevrolet och tittade på en ful Kia. Prövkörde Chevrolet Cruze. Den var inte så speciell utvändigt, men väldigt snygg innuti. Den var helt okej.

Vi åkte sedan vidare till Upplands-Motor, där dom har massa olika märken. Tittade på en Reanult som jag verkligen fastnade för, den nya Reanult Megane. Det skär lite i hjärtat att säga att en Reanult var snygg, men jag tycker verkligen om den! Kanske blir det den nu til slut i alla fall..

På vägen hem åkte vi till Kungsängen och jag fick provköra min älskade, alldeles underbara Opel Astra - som tyvärr var en stor besvikelse. Jag älskar verkligen allt med den, men motorljudet var otroligt högt och den varvade mer än min gamla BMW. Vi fick köra en bensinare, så vi testar en diesel innan vi ger upp, eftersom det är en diesel jag ska ha. Jag gråter inombords. R.i.p kära Opel.

Bob kom inte med på Valla heller.


Chevan.


Reanulten, skitnsygg bak!


Hittade ingen bättre bild, men här är min underbara älskade
Opel. I svart är den ännu mer mums.


XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0