försvinn tack

Nu blir jag irriterad på riktigt. Den här jävla kungen och drottningen som sitter i sitt jävla slott och inte gör någon nytta. Varför ska jag betala skatt för att två idioter ska "representera" vårat land? Kärringen kommer inte ens från Sverige för guds skull! Nu ska tävlingar flyttas hit och dit för att lilla prinsessan på ärten ska gifta sig med braten. Jag spyr alltså.



Hans röst är som en liten dröm i mina öron. Mmmh :) Justin Bieber – Somebody To Love. Somebody to looooove! Och jag hatar den här jävla "Joel" som skriker i mina öron om sin blogg varje gång jag lyssnar på spotify.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: sarah

hahah men eller hur! vem fan bryr sig om att dom gifter sig :( bara drygt att höra om liksom. hela jävla landet bryr sig typ :S blööh.

2010-03-27 @ 11:22:35
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0