friday night in

Jag hatar fredagar i skolan. Så jävla långtråkiga och onödiga. Men vi drog till Waynes och tog en fika. Kom tillbaks till skolan och åkte hem efter en kvart. Hm.

Åkte till stallet, selade på Bob och åkte ut. Nickade som en dåre och kändes höger framhalt. Skrittade in och selade av. Kände och klämde, inge varm eller någonting. Har troligtvis en känning i sitt överben under vänster framknä för där var han varm. Överbelastar förmodligen höger fram och blir då halt där. Stackars :(
La valörtsbandage i alla fall så får han väl stå i helgen.

Jag och Matilda gjorde en liten planering att åka och leta studentklänning, men skulle ta det nästa vecka istället. Jag, Mikaela och Klara fick ett ryck när vi var klara i stallet, åkte till Stinsen och gissa vad jag hittade. En klänning :) Jättesnygg faktiskt. Men jag vill ha något exklusivare till mottagningen och så tror jag, så vi får ta oss in till stan Matilda :)

Nu sitter jag i soffan, nyduschad med middagen i famnen - en ostpopcornpåse.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0