händelserik dag liksom

Imorse var vi ruskigt snabba, var helt klara i stallet vid halv 10 och då var det bara jag och Marcus. Grymt bra. En kvart efter åkte jag till Bro och möte upp mamma. Vi åkte till Spånga och jag hängde hos tandläkaren. Borrade upp en gammal lagning och gjorde om den och drog ut en till visdomstand. Den här gick lättare än den förra. Efteråt åkte vi till Sollentuna centrum, men orkade bara med fyra affärer. Sen började bedövningen i käften släppa så då gjorde det helt plöstligt svinont.

Jag hann ändå med att köpa lite stuff. En blommig klänning för 160 spänn, sandaler till studenten, ett gulligt halsband och en stor ring. Visar sen.
Vi åkte vidare mot McD. Utan mat i magen till klockan halv 1 är inte bra. Jag lyckades få ner en pommes frites efter typ en halvtimme. Jag skulle fördröja tiden lite så jag kunde hämta Mikaela och Elin i skolan så vi åke till Bålsta. Handlade mat, en skitsnygg jeansjacka på Lindex och lite påskstuff på Kicks till en viss person *vissel vissel*

Tror det var allt jag lyckades med :) Mamma skjutsade tillbaks mig till bilen, jag hämtade tjejerna, hem, fixade hästarna och nu sitter i framför tv:n med en varsin dator i knät. Städning av huset har vi hunnit med också. Marcus hade gjort munkar och ni kan ju bara gissa hur det såg ut i köket.. Ikväll kommer Micke och Madde hem från Thailand. Jag ska leka ännu mer förälder och gå på Mikaelas föräldrarmöte vid halv 7. KUL.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: sarah

HAHHA ska DU gå på hennes föräldramöte? xD hahahha klockren! :D

2010-03-23 @ 17:33:19
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: sarah

haha förstår det! xD aaa men fyfan :( synd om oss!

2010-03-23 @ 22:15:03
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0