här händer det mycket

Hej och hå, idag har har man hängt i bilen mest hela dagen. Var i skolan halv 9-10 och skissade lite på en uppgift. Åkte hem eftersom jag ändå ligger för alla.. Kom till stallet, satte mig i Maddes bil och åkte till kina. Mätt som en jag-vet-inte-vad åkte vi vidare mot Enköping och hämtade Marcus på gården.

Hemma igen, böt om, hämtade in de fyra hästarna som skulle till Svenne och så åkte jag och Micke tillbaks mot Enköping och upp till Sala. Bobban hade vänster bakknä och lite vänster fram också. Houston var det ingen stor fara med, United hade griffelben och lite knä och Lufsen kommer jag faktiskt inte ihåg.. Bara att han tunnat ut lite över rumpan, inte konstigt med de träningsförhållandena vi haft - eller inte haft kanske jag ska säga. Bobban var, som vanligt, pain in the ass att lasta när han måste åka transport, de tog 20 minuter att få på honom när vi skulle hem.

Hem igen, läste 100 sidor i Sarahs bok idag, nu är det bara halva kvar! Gjorde maten och nu sitter jag i soffan och kollar på världens sämsta program - Förkväll. Mamma står i köket och gör en mumsmiddag med kyckling. Imorgon är det ponnygala - Mikaela och Klara: Vad ska jag ha på mig?!

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: sarah

Emma .. du kan inte ta turer till kina hit och dit ... hahah xD ;D

oooh vad har hänt än så länge i boken?!? :D

2010-03-27 @ 11:20:57
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0