hej och hå säger jag bara!

Jag sitter fortfarande i soffan och lyssnar fortfarande på Miley. Dock har jag skrivit en sida på min talanalys. Tog ett Palmetal som jag tycker om, som dessutom inte var så himla långt, men ändå väldigt innehållsrikt. Nu är det bara vg- och mvg-delarna kvar som jag inte riktigt förstår så dom orkar jag inte med.

Kom till skolan idag, jobbade som en toka på webdesignen och gjorde klart alla sidorna utom en! Nu ska allting bara monteras ihop så är jag färdig sen. Jag sitter här och hoppas på ett litet vg, men we will see about that. Efter lektionen fick jag ett mess av Nettan som sa att vi skulle jobba med teorihäftet på lektionen, utan lärare - som jag hade två timmar hål till. Så jag gasade till stallet och tog ut hästarna istället.

Vi åkte sen ner och åt lunch, hem, skottade och vattnade. Sen for jag ner till stationen och hämtade Emelie och hennes kompis som skulle köra Lostis lite. Jag red Bob samtidigt (smart Emma, du är jättesjuk ju!) och sen körde jag långsamt med Perfect tillsammans med Ida på Vallen. Första gången utanför banan. Vi möte både bussar, bilar och allt möjligt, men det gick kanon.

Imorgon slutar jag runt 12-tiden. Då ska jag brumma till stallet och plocka in Gliden som ska starta sen på kvällen. Alla andra är ju på Valla på dan. Sen är det fredag gott folk! Gud vad tiden går snabbt..

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0