hela klabbet

Onsdag. Började dagen med en webdesignlektion som jag inte åstakom något på. Var dessto duktigare på multimedian och gjorde klart uppgiften som ska redosvisas efter lovet. Vi fick plötsligt en lång lunch eftersom vi var klara så tidigt, velade typ tjugo gånger fram och tillbaka vart vi skulle äta, men hamnade till slut på Burger King. Och fy vad hungrig jag var. Hann med en snabbis på HM också, hittade en linne som det stod Emma på. Vitt med massa cupcakes på för 99 spänn. Taget!

Tillbaka till skolan och hade en religionslektion med en praktikant som är helt jävla störd i huvudet, det var så att våran vanliga lärare fick säga åt henne att lyssa på oss. Åh, jag orkar inte.

Kom till stallet, tog in hästarna som var kvar och fixade klart. Alla åkte till Valla med Image och Sharpness, jag stannade hemma och körde fort med Nasse som skulle gått igår. Hon gick väl fint, men hästen går ju aldrig ner i vikt så jag tyckte hon blev trött lite väl fort. I alla fall om man jämför med Perfect. Men springa kan hon i alla fall.

Nu sitter jag och pratar med Kurre på facebook om hästarna på lördag, det blev jobb trots allt. Då får man åka ut och köra lite riktigt hästar ;)

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0