hey there people i'm emma brown

Igårkväll pratades det om spa och hotellvistelse i Uppsala, men icke. Nu sitter jag i soffan och väntar på en dundermiddag istället. Äre precis hemkommen från en liten roadtrip till Bålsta med Matilda. Vi handlade lite och solade oss bruna. Den här gången blev vi i alla fall bruna.

Det här vädret plus två underbara hästar har fått mig att skina som solen själv. Jag körde först fort med Perfect. När vi kört "fort" men dom så har vi liksom bara kört lite på känn. Nu körde jag ordentligt som vi brukar göra. Första lät jag henne bara springa, landade på 42/2000 meter. Skrittade 12 och så jagade jag på henne lite i början, sen åkte jag 36/2000 meter utan tillstymelse till galopp. Duktig flicka! :) När vi kom hem från usa kunde hon inte ens springa 2 minuter utan att hoppa 20 gånger, och nu gick hon såhär bra på banan full med snö, ensam.

Efter de red jag Bob i montésadeln med Mickas och Image. Han var sådär lagom pigg och känns dunderfin. Nu sitter jag och tittar på Tipslördag, en jävla fotbollsidiot som sitter och skriker till Patrik Ekwall om nåt jävla mål. Nu gick han från studion. Idioter.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0