men snälla

Jag är trött på att behöva förklara mig. Trött på att folk ska hålla på och ifrågasätta. Var glad för min skull istället. Ja, jag ska få en sprilans ny bil. Nej, vi är inte rika. Ja, vi har råd med det. Så är det när man förlorat en förälder. Okej? Det kallas att ärva. Inget jag är stolt över. Men kan jag inte få vara lite glad för någonting för en gångs skull? Ingenting kommer att kunna ersätta dig. Aldrig. Nu kan alla bara sluta med nedstämande kommentarer. Då kan man lika gärna hålla käften. För det tar så hårt.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: sarah

vem har sagt vad!? :@ grrrrrr!!

fan det har ju inte annat folk att göra med om du får en ny bil? man ska ju vara glad istället :D det är jag! :D för jag kommer få åka i den till donken hahha (A) hihih

ledsen över att din mamma eller pappa inte finns längre :( <3

2010-03-24 @ 21:05:30
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: Andreas

Skit i alla idoter, det är det viktigaste att bry sig om de som verkligen bryr sig, de är mycket viktigare människor att lyssna på, ta hand om dig gumman!

2010-03-26 @ 02:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0