monday

Skolan sög verkligen idag. Jobbade lite på multimedian, hade sedan hål i över två timmar. Tror ni inte att idioten till lärare säger att vi får jobba självständigt när vi går dit. Hate her.
Jag skjutsade hem Matilda och åkte till stallet. Jag och Madde hann göra klart det mesta imorse så jag, Klara och Annette tog in hästarna och sen åkte jag ut och körde långsamt med Perfect. Bobby fick gå en halvtimme på bandet.

Nu sitter jag i soffan och håller på att hungra ihjäl. Världens godast mat på kina idag, kyckling med röd curry. Det godaste som finns! Min kanin Rabbe är dålig, andas som om han är täppt i näsan och är hängig. Hoppas han inte håller på att dö för han måste vara 7 år :( Lilla gubben. Han är som en lite katt.



XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: sarah

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!

2010-03-29 @ 19:23:20
URL: http://saraah.webblogg.se/
Postat av: sara

ååååh din fina kanin. ja minns den så väl.

Kan inte jag komma och slagga över hos dig någon helg? Så kan vi umgås? dricka lite vin och chilla typ?:)

Ja han heter scatcat. Fin häst tycker jag :) Minns när han stod ute på Gällsta. Nu har hon som äger den ringt och frågat ifall ja vill ta honom. Bra första storhäst har hon sagt också. Okomplicerad och snäll i allt :) vi får se vad tiden säger!

hihi :)

Puss <3

2010-03-29 @ 23:29:55
URL: http://nattstad.se/meandoll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0