qualitytime with matilda

Har precis kommit tillbaka efter en liten roadtrip med Matilda. Vi åkte in på Statoil och letade efter en film, solade och hängde i Bålsta centrum ett tag. Jag köpte faktiskt ingenting. Förutom lite nyttig och onyttigheter på ica, men det räknas ju liksom inte.

Nu sitter jag under en filt i soffan och håller på att hungra ihjäl. Har letet efte en sladd till min mobil, så tråkigt när man inte kan lägga upp bilder. Men jag hittar ingen. Idag red jag älsklings-Jackpot i snön och körde långsamt med Perfect som ska få kuta på lite imorgon. Packade klart också så att jag inte behöver tänka på det imorgon. Bobban fick bara gå på bandet en timme.

Nu ska vi snart göra tacos.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0