salle in my heart

Var som sagt och klippte mig igår, toppade bara, men det blev väl bra. Nu sparar vi satan till studenten. När vi kom hem kollade vi på travet, tog in hästarna och åt Mattias och Marcus brakarmiddag med tre rätter, och då hoppade vi ändå över efterrätten.

Efter middagen gosade vi ner oss i sängen och glodde på Melodifestivalen. Jag tyckte faktiskt att alla låtar var helt okej, förutom att jag hatar Darin av hela mitt hjärta, så var det ju inget man direkt behövde skämas för.
Salle-Balle är så söt att jag smälter och hans framträdande blev ju inte direkt sämre när lilla Björne kom upp på scen. Han var dessutom den enda som skrivit låten helt själv. Ola är ful som en räv, men jag gillade låten.

Nu sitter jag i köket och väntar på att de andra ska vakna. Jag var kissnödig igår när vi gick och la oss. I natt har jag drömt tre olika drömmar där jag är så kissnödig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men nu är jag uppe och kissad. Min tand gjorde så jäla ont igår, inte mycket bättre idag..

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0