salle - roxy

När va färdiga i stallet idag så åkte jag och Totte till Västerås för att kolla på bilfärger. Tredje dagen i rad jag får sitta i min nya lilla älskling faktiskt. Färgen som såg snygg ut på datorn var pissful på i verkligheten så det blir den jag tänkt från början, en mörkgrå färg - skitsnygg. Bilen i svart är galet snyggt, men en svart bil på våra grusvägar. Nej tack. Jag vet ju hur det är med mammas bil, det enda hon gör är att tvätta.

Imorgon bestämmer vi vart ifrån vi ska köpa bilen. Wiieee, jag är så glad för det här! Nu sitter jag hemma i soffan och popar musik på spotify, som jag äntligen laddat hem. Plötsligt händer det liksom. Just nu lyssnar jag på världens sötaste Salle.

Imorgon åker Madde och Micke till Thailand, så jag blir husmor tills på tisdag. Känns stadigt. På lördag är huserar jag ensam i stallet och massa hästar kommer för att mätas. ROLIGT. Eller inte. Men men. Jag och Klara ska ha hästmätarparty så det blir lite smått grymt. Eller inte. Hoppas ni känner ironin, för det gör jag. Nu ska jag sluta vara dryg. Roxy is the one who gave it to me!!

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0