sista lovdagen

Underbart väder idag igen och det känns verkligen som om att våren är på g nu. Man kan inte annat än bli glad! Vi fixade stallet på knappa timmen och tog in lite häst. Jag red Bob idag med tillsammans med Tyson. Bobban var genomsnäll och Tyson älskar att gå med varmbloden. Jag red på några varv till efter ponnymänniskorna gått in. Känns superfin.

Efter Bob tog jag in Jackpot och körde honom på Vallen. Nu är han sådär galet jobbig att man inte orkar hålla i honom, därför drog jag på vagnen och lät honom springa lite. Det är när han beter sig som nu man undrar vad fan man håller på med. Men jag vet ärligt inte om jag klarar av att lämna honom. Det går bara inte..

Vid halv 2-tiden åkte vi in till Valla och kom lagom tills första loppet defilerade. Härligt att se lite trav så här sista dagen på lovet. Nu ligger jag i sängen, propmätt efter en kebabmiddag och tittar på Queenkonserten jag fick av Alm igår. Härligt.se! Tittade på Persson möter på travnet med Jimpa, som nästan började gråta i början av inslaget. Lille man. Och månadens hästskötarpris då, vad var det för speciellt med henne? Boring person.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0