snö. vad annars ska jag skriva om?

Vad i helvete är det för fel på vädret. Jag orkar inte mer nu. Precis när skiten var påväg bort kommer det tillbaks igen. Man kan inte ens köra på våra vägar här ute vid stallet. Jag och Matilda har lite planer inför imorgon, men är vädret som idag så vill jag faktiskt inte ge mig ut. Let's hope for the best :)

Det blev heller inga körningar, fanns inte så mycket att göra åt banan då det är isgata under snön. Vi tog in hästarna tidigt, sen frisserade jag och grejade med mina tre. Bob skoddes också och fick sig en genomgång av laser inför onsdag. Nu ligger jag i soffan med en babykatt och är propmätt. Men Mickas har bakat massa muffins idag, dom finns det plats för om en liten stund!

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0