soliga söndag

Idag har det varit en sån där skön, helt vanlig söndag. Fixade stallet och lunchade lite. Sen hjälpte jag Mikaela en snabbis att rida in Nasse, som tog typ 2 minuter. Snäll tjej. När hon hade kommit in red jag och Klara Bobban och Image - som för övrigt ska ut på V75 på lördag. Härligt!
Körde långsamt med Perfect, känns jättefin om man jämför hur hon var för 3 veckor sen. Banan håller på att släppa nu, det är både snö och grus, så än så länge kör vi bara långsamt på den. Anmälde Bob till Valla alldeles nyss så får vi se om han kommer med och vad vi i sådana fall får för kusk. Man kan ju inte gå back varje gång! Jag får dessutom inte köra haha! Men jag har inga problem alls att stå på sidan, snarare tvärtom.

Låg uppe i huset ett bra tag och glodde klart på travet innan jag åkte hem. Nu ska jag se Wipeout och sen blir det lite satc-maraton. Tjingeling!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0