stall dunderfin

Skolan sög helt enkelt. Rätt och slätt. Men imorgon är det utsällning i Konserthuset och då tar jag ledigt. Galet grymt skönt. Jag skjutsade hem Matilda efter sista lektionen och brumade vidare till stallet. Körde fort med Bob som känns så underbart fin att man bara vill gråta en skvätt. Och tränat för dåligt har jag nog heller inte gjort. Känns inte direkt så efter dagens tre heat med dom sluttiderna. Han springer och jag hänger efter som en liten röd vante. Så kan man sammanfatta våra körturer.

För övrigt har det väl inte hänt så mycket i mitt liv idag. Är hemma för första gången på två veckor. Känns jävligt härligt att sova i sin egna säng och glo lite på satc. Faktiskt.
Nu ska jag lyssna på min music, klaga över min mun som inte är i balans, och springa till sängs snart.

PÅ ONSDAG FÅR VI VÅRA STUDENTMÖSSOR :)

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0