to the top

Imorse satt jag och klagade över hur dålig jag kände mig. Nu är självförtroendet på topp igen! Har skickat in mitt projektarbete på tryck och skickat in talanalysen till min lärare. Känns mer än bra må jag säga.
Idag när jag kom till stallet körde jag och Mikaela Perfect och Nasse, Bobban fick promenera på bandet när banan är så hemsk. Kanske ska jag ändå köra hästen lite imorgon, har är helt uppe i varv just nu.

Idag skrev Totte papper på bilen med snubben i Västerås. Nu är man stolt bilägare! Jag får i och för sig inte bilen för ens i slutet av maj, men det gör ingenting. Då är vägarna fina och jag behöver inte ha den ståendes vid skolan så nån idiot skulle få för sig att paja den. För då har man ju nästan gått ut plugget liksom! En perfekt studentpresten sådär.


Perfect i ett nötskal, trött tjej.


Sharpness och Perfan.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0