a never ending day

Det känns som om den här dagen aldrig ska ta slut. Men nu är det nära duscen och sängen i alla fall. Jobbat som en toka i skolan på grafen som ska redovisas imorgon. Typ bara jag och Nettan som är klara?
Redovisade det där jävla projektarbetet 3 gånger och det sög, så ni som inte var där missade absolut ingenting. Och jag hatar Jan.

Kom till stallet, körde fort med Bob själv, kändes fin och låg bra i puls. Efter gick Perfan och Nasse med Tyson. Hon springer ruskigt snett med huvudet men hon får gå lugnt tills Lotta kommer nästa vecka. Hästen har låsningar i hela manken och är helt sne i hela bäckenet. Ändå springer hon så bra.

Körde en snabbfixning av hästarna och drog hem. Nu måste jag pröva kläderna som jag ska ha på Lady Gaga. Jag längtar som fan! Hoppas outfiten blir bra. Annars ska jag till Kista imorgon och färga håret om något behövs.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0