alone is not alone

Jag är duschad, äten och datanördad snart. Nu är det bara pluggningen kvar.. Jag som typ haft två prov på hela trean har två stycken nästa vecka. På samma dag dessutom. Men sen är det ju nästan över. Så försöka jag tänka hela tiden.

Körde Bob på eftermiddagen. Grejade med Digital Alone som kom till oss i lördags också. Jag ska ta en bild på henne så ni får se hur hon ser ut. Stackars kraken har varit vanvårdad, fick komma till en som haft lite fölmärrar åt Stefan där hon typ inte blivit avmaskad eller någonting. Hästen är 2 år, ser ut som en hemsk åring, har inte gått i vagn ännu och vägrar lyfta bakfötterna. Men annars är hon jättesnäll. Lång fin man och svans. Lilla bruttan.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0