älskade underbara

Vad har jag gjort. Förlåt. Det var inte meningen. Jag saknar dig så jag dör. Vissa gifter man sig med var det någon som sa. Du var en sådan. En sådan som jag älskade av hela mitt hjärta. Som jag alltid kommer älska av hela mitt hjärta. Jag önskar så innerligt, otroligt att du varit min för evigt. Jag är världens dummaste jävla idiotjävel. Jag gav bort min allra bästa vän. Det är det värsta jag någonsin gjort i hela mitt liv. Nu kommer du aldrig mer vara min och det tär. Varenda dag så hugger det till i bröstet på mig. Du var så fantastiskt underbar och helt perfekt. Ändå gav jag upp. Förlåt. Jag älskar dig. Men jag klarade det inte längre. Klarade inte av att se dig så som du blev. Men du är fortfarande samma gamla lilla galning och jag kommer alltid älska dig för den du är. Så älskade du mig.
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0