amatörernas afton

Nu sitter jag i bussen med Micke på väg hem från Lindesberg. Jättepigg i värmningen, blev massa jävla omstarter innan vi kom iväg. Hamnade en bit bak utvändigt, loppet var allmänt konstigt och det kändes som om jag var ute och körde ponnytrav igen.

Nåväl. Ingen gick så in på botre lång vred jag ut, tröttnade lite sista biten och slutade 6:a i mål. Ändå gick han 17,3 men banan var krävande idag även fast den var lätt. Supernöjd, 86 i puls efteråt! Sist på Valla hade han strax över 100. Nu fick vi 20 poäng till vilket är bättre än ingenting. Ska anmäla till Valla nästa lördag så får vi se om han kommer med.

Det var verkligen amatörernas afton i mitt stall och jag kände mig proffsigare än ever. Och jag hatar vägen till Lindes fram till motorvägen. Nu ska jag plugga religion.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0