cp

Fy fan alltså. Så dåligt som jag mådde igår har jag aldrig mått. Allting var som vanligt på morgonen, åkte till skolan och försökte jobba lite (svårt när lärarhelvetet aldrig är i skolan och inte svarar på mailen!). Sen precis när vi skulle sätta oss och skriva mulitmediaprovet så började allting bli suddigt. Jag körde på ändå, kände hur mina bokstäver blev fulare och fulare och att jag gjorde fel hela tiden. Såg knappt texten.

Men jag gjorde klart provet, sen kom Micke och hämtade mig. Det första jag gjorde när jag kom innan för dörren var att spy. Och så fortsatte det från tolv till sju låg jag i Melanders sova, spydde något som jag inte hade och hade den värsta migränen världens skådat. Men efter en sådan där nässpray för migrän så släppte de lite och vid sju skjutsade mamma hem mig.

Lyckades trycka i mig lite potatismos och popcorn. Nu stannade jag hemma från stallet för att jobba på morgonen, men ingenting funkar som sagt. Inte konstigt att man får panik och migränattacker när idioten inte kan hjälpa mig.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0