det är någonting med deras röst som trollbinder mig

Såg att Andy Miller ska köra Activen på onsdag. Pratade med Mikaela på fejan och att jag skulle smälta om jag hörde han amerikanska röst. Det fick mig att tänka tillbaks till för ett år sedan. Det var fredagstrav på Valla, Tetrick körde och vi skulle ta hem hans dress och tvätta den till nästa dag.

Vi är väl inte dom som är töntiga på det sättet, men vi blev som tre små flickor när hans underbart vackra, amerikanska dress bara låg där och löss upp vår tillvaro lite grann. Lyriska vart vi, kunde inte låta bli att peta på den hela tiden. Hahah, jag tror att den här bilderna säger mer än tusen ord:


Vid ett stopp i Kallhäll kunde vi inte längre hålla oss haha!


Jag är typ den enda människan på hela jorden som lagt en pose framför
en travdress. Nej, jag är inte stolt.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

sv: tackar, men det gick inte så bra. galopperade i starten och hann inte fram :(



hehe jag tänkte också på det. jag var helt inne i det som jag o emelie snackade om såg det sen när du typ gick, då kändes lite töntogt och ba EMMMAA ÄR DET DU?! haha :P

2010-05-20 @ 21:20:13
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0