hej och hå vad vi ligger i

Idag har jag hunnit med mycket. Efter multimediaprovet, som gick sådär, så åkte jag och Madde till kina och lunchade. Hem, körde långsamt med Bob och lasrade honom efteråt. Tog in Perfect, lasrade henne på lårkakorna så att de bedövas lite, och gav henne en andra chans under sadel. Ont i fan som benen efter igår, men jag red mycket lätta galoppintevaller och det gick jättebra. Så duktig :)

Fixade maten, tog in de sista hästarna och grejade lite. Drog på mig joggingpjucken och kutade bakom Ling och lite runt vid stallet. Dock var mina ben som sagt gone så jag orkade knappt lyfta på benen. Träning är alltid träning dock! Bättre att hålla igång lite grann varje dag än att tokköra vissa dagar. Dock vet inte mitt huvud vad tokköra är, men ändå.

Åkte hem vid femsnåret, packade en väska för eventuell övernattning i helgen och sen fick min bil sig en omgång av tvättsvampen. Riktigt fin blev han. Sen käkade vi middag, pluggade till religionsprovet och nu sitter jag här med en skål jordgubbar. Mmh :)

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0