he's the king. but we already know that.

Nu är det fem dagar kvar och jag har inte ens sktivit om Elitloppet ännu. Det är typ. Skam.

Vem vinner då? Inte så enkelt att säga. Mitt hjärta dunkar självklart lite extra för Iceland, med hur kul är spår åtta liksom. Stämningen på Valla om en svensk häst vinner är ju helt obeskrivlig och jag kommer förmodligen smälta när jag ser de amerikanska ekipagen.

Vågar jag erkänna en tanke? Tänk om Lufsen, Tyson och Iceland skulle vinna sina lopp. Fy fan va grymt det skulle va. Jag skulle svimma tror jag. Tänk om.

Fy i helvet vad jag älskar den här veckan. Jag vill bara hoppa runt och skrika. Kan ni förstå hur jävla fantastiskt det är? Ponnyloppen då. Försteskötare är jag, kommer alltid vara. Utan mig funkar det inte. Hahah, nej men. Jag kommer skita ner mig innan det är klart. Och kan ni förstå att lilla Mattias som knappt vågade köra Frans förra året ska glänsa runt med Lufsen? Galet bra.

Kom igen nu Tyson. Visa dom att du är kung. För vi vet redan.



XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0