i'n in miami beach

Idag var jag i stallet hela förmiddagen, fixade, körde fort med Gliden som hade vilopuls när vi kom in efter fyra intevaller med Tyson, ett 26-heat 1600 meter och ett 35-heat 2000 meter.. Haha, galet stark häst. Synd att det ska snurra i huvudet på honom i loppen bara.
Åkte till kina och lunchade med alla folk, vidare mot skolan. Gjorde religionsprovet som blev 11 sidor.. Det var nog faktiskt det jobbigaste provet jag någonsin gjort. Men ett starkt VG blev det så jag är mer än nöjd. Nu behöver jag ALDRIG mer jobba med skolarbeten. Den skönaste känslan ever. Tror jag. Hittills i alla fall. Vi får väl se hur det känns den 4 juni ;)
Hem igen, tog in hästarna. Sen kom Infrared och Sustainable, jättefina båda två! Fast den sistanämnda var snyggast. En liten Scarlet. Sen kom Ulla och lilla Gizmo på besök. Mitt hjärta dog lite. Har inte träffat henne på säkert 2 år? Gumman.
Alla brudar var på fotbollen och grabbarna åkte till Kungsängen. Stallet för mig själv var riktigt skönt faktiskt. Jag lasrade Tyson, Lufsen, Pleading, Perfect och Bob. Med de fem hästarna och dagens provskrivning är jag rätt trött i armen. Nu ska jag lyssna på Airplanes. Jag dör på Hayley Williams röst.
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0